Boken nästa...

Nu ska jag ta mig en liten dusch,
sen ska jag lägga mig i våran underbar säng och läsa i min underbara bok.

Hoppas R hinner hem innan jag somnar,
känner att jag är riktigt trött idag.
Men det visar sig.

Har lovat Kevin att han och jag ska in till stan och köpa godis imorgon.
Idag fick han bara lite popcorn,
jag kan ju inte ta med mig Ted in i affären när han ser ut som en liten prickekorv.
Plus att det smittar massor i det stadiet han är nu.

Imorrn blir det till att fixa ordning allt som ska fixas här hemma,
får passa på att ta en heldag och STÄDA från golvlisterna och upp till tak när vi är hemma båda två.
Eftersom vi ändå inte kan hitta på ngt när lilleman är sjuk.
Annars så brukar vi alltid hitta på något och då blir det sällan något röj hemma.
Förådet måste fixas,massa saker som ska kastas.

Vi får se om något av allt som behövs göras blir av.

Nej...Duschen var det!

Kram och gonatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0