lugn...

Nu är det lugnt här hemma en stund, Kevin ser på tv,
vilket han gärna får i detta usla väder.
Ted somnade nu, trodde han somnade förrut men tji fick jag,
han satt och pratade för sig själv istället.
Men nu sover han sött i sin säng.

Jag ska ta ett ryck och fixa till i nya sovrummet.
Vill inte ha alla x-box spel på hela baren.
Sen kanske jag tar lite bilder om jag tycker det ser okej ut =)

Skulle ha hälsat på Petra med familj i morgon,
men eftersom lillgrabben blev sjuk nu,
så får vi hoppa över det.

Vi kanske kan en sväng till Smultronstället tillsammans,
nån helg när det är strålande sol.
Skulle vara kanonmysigt.

Nej nu ska jag slänga in Kevin i duschen, sen ska jag fixa och dona lite.

På återseende.


Puss!


Sol och glass är underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0