Ny blogg..

Nu är jag ny här på blogg.se, har bloggat på metrobloggen förut men tycker den känns lite tråkig. Får se om detta känns bättre.

Sitter just nu med min sjuka son i famnen, ja nu var det Ted´s tur att få vattkoppor, vilket vi trodde han redan hade haft. men det hade han tydligen inte. Han verkar lida av det också, slår sig i huvet där det sitter mest. Stackars min lilla plutt.

Kevin har jag precis lagt och förhoppningsvis så somnar snart Ted igen också, så får jag lite "egen" tid.

Richard är iväg till Falun och ska ha det trevligt, Så jag blir själv inatt, vilket är lite ovant nu när han varit hemma en vecka och man sovit tillsammans varje natt. Man vänjer sig fort.

Nej nu ska jag kolla runt lite på facebook, sen är det tv:n som får all min uppmärksamhet.

Bjuder på två bilder från min och bästa vännens tripp till Sthlm.

Och på mina underbara barn...

På återseende Anna

På hotellet innan utgång...
Jag


Baren på hotellet..
Min underbar vän


Slappar i soffan...
Mina underbara barn, Kevin och Ted.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0