Popcorn med aromat...

Ja just det äter jag nu, jag är egentligen inte så förstjust i popcorn.
Men om man tar lite aromat på så blir det kanon.
Detta lärde jag mig av en kille som betydde en hel del för mig när jag gick i högstadiet.
Smaken av aromat får mig ofta att tänka på honom.





Nu sover lilleman och jag hoppas han sover för natten,
men det visar sig.
Kevin myser i soffan och jag fastnade här som vanligt =)

I kylen har jag chokladpudding som väntar på mig,
den får jag ha helt själv eftersom Kevin inte tycker om det.
Bra för mig.

Pratade med R nyss, han är på väg hem,
hade precis åkt så han är väl hemma om 2-3 timmar.
SAKNAR!



Ha en fin kväller.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0