Sömn...

Blev inte så mycket sömn för min del i natt. Ted vaknade senare på kvällen och var upp med mig till 24-tiden ungefär.
sen efter lite om och men så somnade han om och jag skulle läsa min bok,
vilket innbar att jag var vaken iallafall en timme efter det.

Sen vid 4-tiden vaknade Ted igen, men som tur var somnade han om efter en flaska välling.
Jag kunde dock inte somna direkt, så jag läste en stund.
Sen när det kändes som att jag nyss hade somnat vaknade Ted och då var kl 7!
Inte roligt.

Så nu är jag lite trött, varför kan han inte sova till kl 10 som han gjort när jag har jobbat :/
jaja, inte mycket att göra.

Nu sover han iallafall igen, efter en dusch. Han lider mycket mer av sina koppor än vad Kevin gjorde.
några av dem har gått sönder, så hoppas verkligen inte dem blir infekterade.
 Det vore inte så skoj.

Nu ska jag och Kevin äta lite frulle, sen ska jag röjja upp i köket efter igår, orkade inte ta det då.
Sen ska vi nog bara slappa i soffan.
Tänker vara en latmask idag på min lediga dag.

See you later...

Coolaste killen i strångsjö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0