Trasig mobil :/

Jaha, då har den där mobilen ramlat i backen för sista gången.
Idag när jag skulle ta ett kort på min prickiga son och skicka till Minna,
Ja, då slant jag och tappade den i golvet.
Så nu funkar den inte överhuvud taget, bara svart!
Detta innebär att jag inte har någons nummer kvar...F-ck!
indirekt så kan man säga att det är ditt fel Minna ;)

Men ni som läser detta och inte har sett på Fejjan att jag vill har era nummer så skicka ett mess till mig,
skriv gärna vem det är ifrån också så jag vet det =)

Var nere i förrådet och hittade mig en annan mobil iallafall,
Ibland är det tur att man har en karl som är pryltokig.

Pratade med R nyss och han kommer inte hem förren ikväll.
Hade hoppats på att han var på väg, så han kunde köpa med sig lite gott till oss.
Men vi får väl vara utan det idag, eftersom jag inte vill bege mig ut.



Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0