Helgen...

Vi hade det helt undebart i sthlm i helgen. Först åt vi på en icke billig resturang, men ack så gott det var. Sen gick vi till Göta Lejn och såg på Buddy Holly. Jag säger bara...BROLLE är grym. Inte som skådespelare kanske, men han ägde på scen när dem sjöng.

Efter föreställningen gick vi in på några krogar...sen bar det av hem till hotellet på stureplan.
Kanonfint hotell och kanon fin Frukost på morgonen efter.
Jag åt som en gris!

När vi kom hem var det kramkalas med barnen som vi saknat tokmycket.
Borta bra men hemma bäst!

Idag missade jag föreläsningarna som vi har på måndagar, detta tack vare att Ted var lite hängig.
Han hade ingen feber, så imorrn blir det dagis för honom.
På eftermiddagen var han som sig själv igen, härjade och hade sig!

På söndag blir det till att bo på hotell igen =)
Då ska vi till karlstad, jag och tjejerna i min studiegrupp.
På måndag är det TENTA, vilket jag är jättenervös för, men det blir nog bra.

Nej nu ska jag serva min stora kille med en banan, eftersom han vägrar resa sig från soffan och knalla ut i köket och hämta en själv...
Men är man snäll så är man ;)

ha det kanon ni som läser...på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0