Usel på att blogga...

Ja, det är ett faktum. Jag är usel på det här med blogg. Tycker det är himla kul att läsa andras bloggar, men inte ofta jag orkar ta mig tid att uppdatera min egen. Detta har vilket som helst inge roll eftersom jag inte har så många läsare. Dem som läser min blogg, vet nog ändå vad som händer i mitt liv =)

Vad har hänt sen sist då?
Jo jag har börjat skolan, vilket är underbart och störtskönt.
Jag får läsa och läsa, men jag gör det ju för min egen skull.
Jag har en dunderbra studiegrupp här i Katrineholm, som funkar jättebra än så länge. Vi pluggar inte bara, utan växlar tankar och prata skit rent ut sagt :)

Ted och Kevin är på dagis och nu stortrivs även min lilla kille.
Har varit en lång process för honom, men nu lyser han trygghet och glädje när jag hämtar honom.
Kanske för att han har kanonbra fröknar.
Kevin han är stora killen nu. Hela 5 år.
Vart tog tiden vägen?

I helgen var jag hos världens bästa vän. Ni som läst min blogg förut vet nog exakt vem jag menar.
MINNA!
Vi drack öl, tjattrade och sjöng.
Hade så roligt, har saknat henne massor.
Ibland så mycket att det gör ont.
Varför kan vi inte bo 10 minuter ifrån varandra?

Orkar inte skriva mer nu. Jag ska mysa ner mig i soffan, tända lite ljus och bara vara.
 R kommer hem på torsdag och på lördag beger vi oss till Stockholm.
Musikal och hotell...kan det bli bättre?

Bjuder på några bilder...
 
Farfar fick en pajjas på taket =)


 
En fin bild på pojken som älskar smultron...


 
Andra fina pojken...och jag är boven i dramat när det gäller pärlan i örat =)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0